24 lutego 2017

ULUBIEŃCY

Hejka! Dzisiaj mam dla was przygotowanych kilka produktów, które używam ostatnio bardzo często i z czystym sumieniem mogę je wam polecić! Ciężko mi było je wybrać, bo mam przygotowane dla was również posty o mojej pielęgnacji i o kosmetykach z kolorówki, które używam, a nie chciałam żeby się powtarzały. Nie jestem także u siebie w domu, więc wszystkiego ze sobą nie zabrałam, ale mam nadzieję, że te rzeczy również wam się spodobają. Zapraszam!




 Olejek z drzewa herbacianego ma wiele właściwości. Ja go wykorzystałam na trądzik! Na wacik kosmetyczny zamoczony w wodzie (dobrze wyciśnięty) daje około 3 kropelek. Mój stan skóry poprawił się bardzo od momentu jego stosowania. Kupiony w aptece za około 7zł.



 Tą odżywkę używam na mokre włosy po ich umyciu. Mam je długie i zazwyczaj miałam problem z ich rozczesywaniem, a ten spray mi z tym pomógł. Niestety nic oprócz ładnego zapachu i łatwiejszego rozczesywania nie zauważyłam. Kupiony w biedronce za około 13zł.

 


 Kredka do brwi z wibo ostatnio pozwoliła mi na dłuższe spanie. Wcześniej do brwi używałam pomady, jednak gdy nie mam za dużo czasu, a chcę uzyskać długotrwały efekt ta kredka również się sprawdzi, a jest nawet lepsza z operowaniu! Kupiona w rossmanie, a kosztowała na pewno poniżej 10zł.




 Bronzer w tej paletce ma chłodny odcień i długo utrzymuje się na naszej twarzy, jednak łatwo zrobić sobie nim krzywdę w postaci plamy, więc początkującym bym odradzała. Rozświetlacz natomiast jakiejś rewelacji nie robi, ale pod łuk brwiowy sprawdza się świetnie! Kupiłam na promocji z 7 na 2euro w Bipa.



Pokrzywę ostatnimi czasy piję często. Poprawiła lekko ona mój koloryt skóry co również zadziałało na moją cerę bardzo pozytywnie! Kupić można ją praktycznie wszędzie, a ceny niestety nie znam:(




Zegarek został kupiony na Aliexpress za niecałe 2 dolary, niestety link już nieaktywny. Wydaje mi się, że był on wzorowany na zegarku z Wellingtona. Świetnie pasuje do każdego ubrania. Pasek już trochę uległ zniszczeniu, jednak za taką cenę to i tak rewelacja!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

♥ dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację - to ogromna motywacja!
♥ spam lub obraźliwe komentarze nie będą tolerowane

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka