17 lutego 2017

AUSTRIA

Hejka! Jak wiecie z poprzednich postów wyjechałam na miesiąc do Austrii. Jestem już tu trzeci dzień i jestem zachwycona. Widoki są po prostu przepiękne. Ten cały klimat alpejski zapiera dech w piersiach. Fieberbrunn jest uroczym miasteczkiem i mam nadzieję, że po wyjeździe stąd jeszcze kiedyś tu wrócę. Widok gór otacza mnie dokoła i to jest coś. Nie miałam wcześniej okazji tutaj być ani w ogóle w Austrii. Mieszkańcy są bardzo mili i dlatego ma to wszystko swój urok. Wyruszyłam już tutaj na kilka spacerów, dzięki którym udało mi się zrobić zdjęcia tych przepięknych widoków. Mimo tego to i tak nie odzwierciedla tego jak się patrzy na nie własnymi oczyma. Nie sądziłam, że aż tak mogę się zakochać w Alpach i w tym klimacie. Teraz zapraszam do obejrzenia zdjęć :)



















Byliście kiedyś w Austrii?


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

♥ dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację - to ogromna motywacja!
♥ spam lub obraźliwe komentarze nie będą tolerowane

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka