6 kwietnia 2017

WARSZAWA

We wtorek wraz z moją klasą polecieliśmy na wycieczkę do Warszawy. Około 7 mieliśmy wylot z Wrocławia, a powrót około 19 z Warszawy, więc mieliśmy sporo czasu na zwiedzanie. Była to moja pierwsza wizyta w polskiej stolicy, jednak na pewno nie ostatnia! Miasto jest ogromne i przepiękne. Ta świadomość, że zobaczyłam niewielką część daje mi lekki niedosyt, ale na tak krótki czas i tak jestem zadowolona. Niestety byłam chora i do tej pory jestem, więc podczas tego dnia nie czułam się najlepiej i byłam bardzo zmęczona. Mimo wszystko wydaje mi się, że dałam z siebie 100% energii, by zaczerpnąć z tego miasta jak najwięcej. Pogoda nam dopisała i cały czas świeciło słoneczko. Ten klimat, stare jak i nowe budynki, tłum ludzi, metro, pociągi po prostu wszystko było fantastyczne. Mam nadzieję, że to wszystko co przeżyłam udało mi się przelać na zdjęcia i również będziecie zachwyceni oglądając je! 






















1 komentarz :

♥ dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację - to ogromna motywacja!
♥ spam lub obraźliwe komentarze nie będą tolerowane

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka