2 lutego 2017

ZIMA

Hejka! Nie mam pojęcia co się dzieje ostatnio z blogspotem, ale jestem załamana... Post, który dodałam w poniedziałek został od tak usunięty! Jeszcze wcześniej wszystkie komentarze z obecnego pierwszego postu również zniknęły. Nie rozumiem dlaczego tak się stało i o co chodzi. Mieliście może takie sytuacje? Jestem zawiedziona, bo trochę się napracowałam, a poszło to na marne... 
W tym poście przygotowałam dla was kilka zdjęć, które zrobiłam ostatnio będąc u babci. Wiem, wiem. Kolejny raz tylko zdjęcia... Obiecuje jednak, że następny post będzie nieco inny! 
Za niecałe dwa tygodnie wyjeżdżam na miesięczne praktyki do Austrii, więc postaram się przygotować jakąś fotorelacje i ogólne ciekawostki. Nie mogę się już doczekać tego wyjazdu i poznania nowego miejsca. To chyba na tyle, więc zapraszam do obejrzenia zdjęć! :)







Chciałam również podziękować za komentarze pod ostatnim postem, które mnie mega zmotywowały!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

♥ dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację - to ogromna motywacja!
♥ spam lub obraźliwe komentarze nie będą tolerowane

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka