15 października 2016

WRACAM

Hejka! Nie wiem czy mnie jeszcze pamiętacie, ale mam nadzieję, że tak. Ostatni post jaki tutaj dodałam pojawił się w styczniu, więc minęło już jakoś 10 miesięcy... Brakowało mi bloga, ale jakoś nie potrafiłam się zebrać w sobie żeby tu wrócić. Nie miałam siły na zrobienie nowego wyglądu i posegregowanie tego wszystkiego. Sporo rzeczy się też u mnie zmieniło. Rozpoczęłam także edukacje w technikum, więc czeka mnie ciężka praca jeśli chodzi o naukę. Moja przygoda z fotografią również przystopowała wraz z zakończeniem blogowania. Jednak stęskniłam się za tym wszystkim i tak o to tu jestem! Usunęłam poprzednie posty, chociaż było mi na prawdę ciężko chociażby ze względu na sentyment. Nazwę bloga postanowiłam zostawić. Może nie jest ona jakoś bardzo kreatywna, ale jest moja i czuję się z nią dobrze. Wprowadzę również kilka zmian. Zamiast postów z sesjami (będą one się pojawiać, ale o wiele rzadziej) będzie dużo postów o kosmetykach, o urodzie, przepisach i różnych poradach. Wszystko to zależy od tego co mi przyjdzie do głowy. Chciałam bloga połączyć z kanałem na YouTube, ale nie chce sobie za dużo obowiązków narzucać tak od razu, więc wole wszystko wprowadzać stopniowo żeby było to przemyślane i systematyczne. To chyba wszystko jeśli chodzi o takie informacje. Mam nadzieję, że są tu jeszcze moi starzy czytelnicy i że zachęcę również tych nowych. Dziękuje za przeczytanie i do następnego, buziaki!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

♥ dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację - to ogromna motywacja!
♥ spam lub obraźliwe komentarze nie będą tolerowane

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka